poniedziałek, 10 grudnia 2012

Liebster Award .

Tak szczerze mówiąc, to nie za bardzo ogarniałam (ogarniam) o co chodzi. Ale okej. Chyba mam powiedzieć dziękuję, więc DZIĘKUJĘ. Mam teraz odpowiadać na pytania, tak? No to jedziemy. Jestem nominowana kilka razy, to mam odpowiedzieć na każdy zestaw pytań? Nie wiem, ale tak zrobię (:

1.Wymień 5 miast w Rosji.
2. Dlaczego tak naprawdę Louis Tomlinson lubi nosić paski?
3. Twój najgłupszy sen było o...? - Dokończ.
4. Jaka jest Twoja najbardziej znienawidzona piosenka?
5. Co było najgłupszą rzeczą, którą zrobiłeś/łaś?
6. Co w One Direction lubisz najbardziej? Jeśli nie lubisz nic, dlaczego?
7. Dlaczego prowadzisz blog?
8. Za co najbardziej się wstydzisz (co wstydliwego zrobiłaś/łeś, że wstydzisz się tego do dziś)?
9. Kim chciałbyś zostać w przyszłości?
10. Co myślisz o sobie samej/samemu?
11. Jaki filozof ze stoicyzmu najbardziej przypadł Ci do gustu? Dlaczego?


1. Moskwa, Petersburg, Samara, Omsk, Kazań.
2. Ponieważ, Lou podkreśla tym swoją seksowność i lubię jeść frytki.
3. Mój najgłupszy sen był o tym, że mój tata latał za mną z maczetą. 
4. Coś tam z "Oj tam, oj tam" takie disco polo, tragedia...
5. Sama nie wiem, chyba dotknęłam pająka. 
6. To że są przyjaciółmi, że mają śliczne głosy no i są mega seksowni oraz przyprawiają miniony o orgazm. 
7. Lubię to i poza tym ludzie tego chcą, więc to robię. 
8. Raczej nie.
9. Nie lubię takich pytań, bo ja nie wiem. Chcę mieć taką pensję, żeby rozwalać 1/3 na ciuchy. 
10. Myślę, że jestem wredna, nienormalna, szalona (czasami za bardzo), ale kochana jestem i kc moich kumpli. 
11. Za głupia na to pytanie jestem, ale odpowiem: Zayn Malik. 

1.Którego z chłopaków najbardziej lubisz?
2.Podoba ci sie mój Blog (Jeśli w ogóle czytasz :D)?
3.Ulubiona piosenka?
4.Od kiedy jesteś Directoner (jeśli jesteś) ?
5.Take Me Home czy Up All Night?
6.Z którym chłopakiem z 1D umówiła byś sie na randkę?
7.Perrie czy Eleanor?
8.Masz jakiś talent?
9.Co twoi rodzice myślą o tym,ze szalejesz za 1D?
10.Wierzysz w Larrego Stylinsona?
11.Bez jakiej żeczy nie przeżyłabyś przez jeden dzień?


1. Zayna.
2. Nie czytam niestety. 
3. Całe Take Me Home i Up All Night. Wszystkie piosenki Demi, Little Mix, Linkin Park i Justina. 
4. Takkk myślę że on stycznia (poprzedniego roku).
5. To i to.
6. Zayn. 
7. Danielle.
8. Nie, ale lubię jeść.
9. Moi rodzice są fajni i mi kupują płyty i lubią 1D i się jarają, że jestem adminką na Szlachcie.
10. To są przyjaciele! Tak w parę przyjaciół, nie ruchających się gejów. 
11. Jedzenie. 

Moje nominacje:
http://more-than-this-zayn.blogspot.com/
http://onedirection-imagine.blogspot.com/
http://timeforlovelarr.blogspot.com/
http://zaynmalikxx.blogspot.com/

Pyt. 
1. Lubisz jeść?
2. Masz kota?
3. Czego słuchasz?
4. Dlaczego 1D to takie dupencje? XD
5. Dlaczego noc jest krótka, a dzień długi jak węgorz?
6. Jaki masz model telefonu?
7. Ulubione miasto na świecie?
8. Starbucks vs. Coffee Haven . 
9. Film?

1 komentarz: